Αναγκαιότητα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Σύμφωνα με τους Αγγελαίνα και Τζιμογιάννη (2010), η εισαγωγή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο εκπαιδευτικό σύστημα, θεωρούνται σήμερα ως ο φορέας αλλαγών στα σχολεία, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά αποτελέσματα και να υποστηρίξει τους μαθητές στην ανάπτυξη των γνώσεων και των δεξιοτήτων που χρειάζονται για να επιτύχουν στην κοινωνία του 21ου αιώνα. Υπάρχει έντονο το στοιχείο της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας για εκπαιδευτικούς σκοπούς, Οι μαθητές και μελλοντικοί πολίτες της Κοινωνίας της Πληροφορίας, χρειάζεται να αναπτύξουν ένα πολυδύναμο προφίλ προσόντων, το οποίο θα τους καθιστά ικανούς να ανταπεξέλθουν με αποτελεσματικότητα και επιτυχία. 'Εχει επικρατήσει η άποψη ότι, πλέον η ζωή μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τεχνολογία και άτομο που δε γνωρίζει πως να χειρίζεται την τεχνολογία, είναι σαν να μην ξέρει γράμματα, δηλαδή είναι αγράμματο ή με άλλα λόγια, αναλφάβητο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου