Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

"Η χρήση του Η/Υ στην Προσχολική Εκπαίδευση"

Δείτε εδώ την παρουσίαση.

1 σχόλιο:

  1. Τα τελευταία χρόνια, λαμβάνοντας υπόψη την εκπαιδευτική σημαντικότητα της ένταξης της τεχνολογίας στο Νηπιαγωγείο και γνωρίζοντας τα μαθησιακά οφέλη για τους μαθητές από τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή που αποτελεί ένα χρήσιμο και εύχρηστο εργαλείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή